Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Uređivačka politika „Kulturnog dodatka“

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 06 decembar 2010 21:11
abrakadabra
Pederbal jeste moralno odvratan.

Veći je problem što danas u Srbiji ovakvo mišljenje predstavlja osnovu za medijsku hajku nego da li g.Antonić to zaista misli ili je to napisao.
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 06 decembar 2010 21:40
Pitam se
A da li je ne-odvratno da se na toj paradi nosi transparent "Smrt državi?".

Sve parade počnu bezazleno, dugine boje, natpisi da možemo skupa, tolerancija i te stvari...
A neke se pretvore i u ovo. Takođe ne-odvratno.
Dapače poželjno i moderno..
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 06 decembar 2010 22:16
Nebojša Malić
Kada je na čelo "Politike" došao Bujošević, pa je g. Antonić bio jedan od prvih kolumnista kojeg su najurili, stekao sam ubeđenje da je razlika između njih i B92 i Peščanika u stepenu, a ne u suštini. Činjenica da "Žutitika" sada u svojoj varijanti "Betona" služi kao platforma za islednika "Peščanika" taj utisak bezrezervno potvrđuje.

Jedino me čudi zašto g. Vukadinović i dalje piše za "Politiku," imajući to u vidu. Samo im daje nezasluženi legitimitet.

Sa zaključkom se, inače, potpuno slažem - i zato mislim da je slom žutokratije koliko neophodan, toliko i neminovan.
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 06 decembar 2010 22:44
Jasna Simonović
E, gdine Antoniću...
To je svakodnevna pojava da ljudi jedno govore, treće misle, drugo rade, a četvrto grade na egzaktnoj laži! To se sreće i u našim komentarima svakodnevno...ta neegzaktnost...I onda konstrukcije bazirane na takvim lažima dovedu polako i do nekoga ko npr. "pritiska ratni obarač", a ako tome treba i malo povoda da se iznervira eto "paf" po npr. rts-u ...
Šta drugo reći do da objavljivati lekcije iz razuma svakodnevno, uostalom to je vaša struka...

ps 1 Evo, ja već 12 godina dokazujem da je Jugoslavija postojala na sudu, ništa (što reče Đoković za Francuze!), poturih i priču o "mišićima"! Duplo ništa!(što rekoh ja!)

A što se neobjavljivanja Politike tiče, to vas takođe razumem...Pre će svet izbaciti hiljade dokumenata (Wikileaks) nego da negde procure moja četiri dokumenta o KPMG-u, ili barem 1 o Hemofarmu GmbH Vršac.

Kao građanin ove zemlje, a pošto trenutno vežbamo izvinjenja na ovom sajtu, ja vam se, ali istinski, izvinjavam što vam se sve ovo desilo da vm poture laž...
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 06 decembar 2010 22:44
Nikola
Razočarao me je G. Antonić zato što ``nije mislio da je gej parada moralno odvratna``. Ako gej parada nije moralno odvratna, onda nema ni pojma moralne odvratnosti.
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 06 decembar 2010 23:02
Miloje
Moralno je odvratno sve što je protiv interesa naroda. Naročito je moralno odvratno kada neko, ličnost ili institucija, medij ili nemedij, stane na stranu jakih u napadu na slabe, a još posebnije je p odvratno, jadno i bedno, nemoralno, kada neko, na bilo koji način i pod bilo kojim izgovorom, stane na stranu agresora na Srbe i Srbiju, kada stane na stranu zločinačke Amerike i njenih "vrednosti" dok napada najnapadnutiji narod na Planeti - Srbe. Najviše je moralno odvratno kada neko iz Srbije, još "predstavljen kao Srbin, za novac, napada napadnute Srbe.
Nisam ja badava davno, pod noge, bacio Politiku, iako sam je prethodno godinama čitao (i naravno kupovao, apsolutno svaki dan).
Moja apsolutna podrška NSPM-u u odbrani od napada zaštićene i privilegovane Politike.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 06 decembar 2010 23:02
Aleksandar M.
Ja bih kao komentar na abrakadabra opisao jednu diskusiju kojoj sam prisustvovao.
Raspravljali smo se ja i moj ujak koji inače živi u Njemačkoj.
On je zastupao stav da je pederluk normalan, da je eto i npr. gradonačelnik Berlina peder i sve u tom "fazonu". Ja sam se grozio od njegovih stavova, ali ga nisam uspijevao razuvjeriti.
Tu našu polemiku je slušao stari djeda, inače moj daljni rođak, ne vjerujem da ima više od dva razreda OŠ. I kad mu je dosadilo slušati o čemu pričamo, upitao je mog ujaka: "Slušaj Stevo, aj dobro neka je to normalno, nego ti meni reci šta nije normalno!?
Šta mislite da je ujak odgovorio?
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 06 decembar 2010 23:04
Stanimir Trifunović, ranije PETI ELEMENT
Zaista je ZRELO da se celokupna medijska mašinerija STAVI na IZJAŠNjAVANjE sa osnovnim pitanjem: da li odustaju od jednoumlja i ideološkog monopola i time otvaraju prostor za objektivno informisanje, ILI ne?

Dakle, predlažem zajedničku akciju:

1)Patriotskih sajtova;
2)Autentičnih i suverenih opozicionih stranaka;
3)Strukovnih udruženja;
4)Nezavisnih intelektualaca;
5)Građanja;

Ovaj akcioni plan nastaviti sa upitom prema SANU i UNIVERZITETIMA: Da li smatraju da je stanje u zemlji kolonijalno i da li prihvataju da učestvuju u institucionalnom modelu promena istog?

Stvari se moraju isterati na čistac.
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 06 decembar 2010 23:15
Dijapazon
Mnogim ljudima, a narocito roditeljima sa malom decom, paradiranje homoseksualizma je moralno odvratno i svakako ce se truditi da odvrate svoju decu od toga.

Zdrav covek bi trebalo da se ponosi time sto mu je pardiranje homoseknosti moralno odvratno.

No i bez obzira na taj moralni stav, takvo paradiranje bi trebalo da bude zakonom dozvoljeno i dopusteno, ali shodno svojoj marginalnoj brojnosti, takvo paradiranje bi trebalo ograniciti na teritoriju nekoliko ulica oko nekog parka, recimo na Uscu, a ne u centru prestonice.
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 06 decembar 2010 23:30
Aleksandar M.
abrakadabra
Izvinjavam se!
Pogrešno sam protumačio Vaš komentar.
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 06 decembar 2010 23:45
011
Zaista, niko nema pravo da kaže da ste Vi napisali nešto što niste (izričito) napisali. A što se tiče gej parade, ona jeste moralno odvratna.
Preporuke:
0
0
12 utorak, 07 decembar 2010 02:15
McMurphy
"Proći će i ovo."
Takvo upozorenje dobio je, kako priča veli, stari vlastodržac kad je od svojih savjetnika zatražio da mu smisle nešto šta će ga razveseliti kad je tužan. I obratno, rastužiti kada pretjera u veselju.
Svjesni prolaznosti morali bi biti ovi čiju ekstazu narod jedva preživljava.
Preporuke:
0
0
13 utorak, 07 decembar 2010 02:22
TOPOLj
Vjerujem na riječ gospodinu Antoniću jer sam i sam doživio da mi unakaze komentar na sajtu Politike.Po meni je g.Antonić pogriješio što je uopšte svoj odgovor poslao na sajt Politike.Mogao je i ovdje,bez čekanja,na ovome sajtu kao sada.Kada njen novinar(konkretno Dušan Telesković)pravi intervju sa ratnim zločincem Hašimom Tačijem,to je onda ozbiljan signal da je riječ o mediju koji se svrstava među neprijatelje Srbije i Srba,bez obzira što u zaglavlju stoji POLITIKA na ćirilici.Kakve to veze ima kad moderatori Politike od 200 ili 300 pristiglih komentara objave 50.50 pod uslovom da kolumne pišu gospoda Lazanski i Vukadinović.O Miljenka Deretu,Todorića,Boška Jakšića,Bujoševića i njima slične niko ozbiljan i ne čita.
Preporuke:
0
0
14 utorak, 07 decembar 2010 04:45
Uskokovic Sasa
@abrakadabra

U potpunosti se slazem.
Preporuke:
0
0
15 utorak, 07 decembar 2010 07:57
ĐURĐIJE
Ali tzv gej parada je stvarno moralno odvratna.
Preporuke:
0
0
16 utorak, 07 decembar 2010 09:33
Danilo
Od odlaska g-dje Ljiljane Smajlovic,a dolaskom g-dina Bujosevica i g-dje Sonje Licht,"Politiku" i ne citam,zato sto u njoj nema,ama bas,nista normalno.Nije to vise ozbiljna novina,to je samo jedan dnevni bilten DS-a i LDP-a,cenzurisan u njemackoj ambasadi i ciji je glavni zadatak da na svojoj prvoj strani,reklamira DW-World.DE i BBC-Serbian.
Da,slazem se, da je gej-parada moralno odvratna.
Sto rece Aleksandrov daljni rodjak,djeda,njegovom ujaku Stevi:".....nego ti meni reci sta nije normalno? ha,ha,ha,ha,ha,ha, bravo @Aleksandar M.
I nemojte se g-dine Antonicu uzrujavati,njihovo polako prolazi pa su bijesni na svakoga ko u ovoj drzavi posteno misli i radi.
PS:Pozdrav g-dinu Topolju,bravo za komentar.
Preporuke:
0
0
17 utorak, 07 decembar 2010 09:54
@@
Slažem se sa gospodinom abrakadabra i htedoh da dodam "dobačicu" jednog mog prijatelja "čovek mora da ima oči svud po glavi".Gospodine Antoniću oprez , niti su naivni niti glupi , veoma perfidnom igrom navlače na tanak led.
Preporuke:
0
0
18 utorak, 07 decembar 2010 11:13
brm
TOPOLj
a zašto patriotski medij (govorim u principu naravno ne o POlitici) ne bi imao pravo da intervjuiše neprijatelja nacije?
obrnuto zar baš takav medij ne bi imao obavezu da nas informiše i analizira šta protivnik misli i planira i šta nas čeka?
ili su "patriotski mediji" ono što JESU danas u Srbiji: kombinacija "ja tebi sERdare ti meni vOjvodO" i "što se babi snilo to joj se i zbilo".
Preporuke:
0
0
19 utorak, 07 decembar 2010 11:48
Mijalko Maksimović
Mali prilog obrazovanju urednika tog tzv. Kulturnog dodatka: svojevremeno je u svojoj kolumni (čuj-kolumni)objavio podatak, da je prvi put pokretna gasna komora upotrebljena u okupiranoj Srbiji,u Zemunu! Ergo, sledi: srpska vlada je patentirala pokretne gasne komore kojim aje ubijala zatoečen na Starom Sajmištu,ZEMUN NIJE BIO POD NEMAČKOM I USTAŠKOM OKUPACIJOM, prema tome, Srbi su krivi i za holokaust nad Jevrejima.Šta onda misliti o takvom čoveku?A verujem da ovakvih stvari ima još.
Preporuke:
0
0
20 utorak, 07 decembar 2010 11:56
srdjan conic
Dakle doslo je i to vreme. U Srbiji se stvari vise ne mogu nazivati pravim imenom. Sta je gej parada. Moralna prekretnica koja nas je konacno uvela u red civilizovanih evropskih nacija. Ko tako ne misli taj je protiv interesa drzave i nacije. Dakle profesor Antonic je postao drzavni neprijatelj odnosno covek kome se uskracuje pravo govora kome se rediguju tekstovi i recenice u najstarijem dnevnom listu na Balkanu. Tuzno. Ali proci ce i ovo.
Preporuke:
0
0
21 utorak, 07 decembar 2010 12:09
Milan Šećerović
Kada je to "Politika" bila list sa "moralnim integritetom"? Pre svega tokom Prvog i Drugog svetskog rata - kad nije izlazila.
Preporuke:
0
0
22 utorak, 07 decembar 2010 13:30
Visarion
POLITIKA je kapitulirala,konaČNO A DA LI NEOPOZIVO TO ĆEMO TEK VIDETI.
Naravno, većina je za formulaciju da je pederanluk i njegova paradna varijanta "moralno odvratna" i da je čudno da se zbog toga, svejedno da li je rekao ili nije,Antonić izvinjava.Čudno je da se jedan list automatski okreće protivu bilo koga ko takvu formulaciju izriče.Taj ko se usuđuje je krivac bez suda,neko kome leka nema, niti prava , niti izvinjenja.Kažeš čoveku danas da je "fasista" i on ode pod led, baš kao što se govorilo da je neko "neprijatelj socijalizma",Ista meta isto odstojanje.Taj sistem likvidacije bez prava na žalbu., kad te biju a ne daju ti da plačeš, promenio je adresu ali ćud nije.Problem je samo za koga se ta era likvidacije bez pardona danas u POLITICI , vezuje.U pravu su oni koji ne kupuju POLITIKU...Ja kupujem, jer čekam da se čitulja za tu vrstu orijentacije, objavi,na prvoj njenoj strani.I dočekaću.Inače POLITIKA ne bi bila to što je oduvek bila.
Preporuke:
0
0
23 utorak, 07 decembar 2010 15:00
Vukadin
Ako ste im rekli, onako profesorski. Meni je njihovo podmetanje moralno odvratno, gej parada mi je bila moralno odvratna, ovakva kakva je bila sa svim licemerjem, možda je moguća neka drugačija u nekoj drugoj zemlji... A nisam rekao niti mislim da je sama homoseksualnost moralno odvratna, niti da su svi homoseksualci moralno odvratni. Neko bi mi možda to podmetnuo...
Preporuke:
0
0
24 utorak, 07 decembar 2010 15:03
Vukadin
A da li je ne-odvratno da se na toj paradi nosi transparent "Smrt državi?".


Samo po sebi nije, to je "legitiman stav" kako se kaže, pa složili se mi ili ne, videli u tome opasnost ili ne, podozrevali na koju se državu misli...
Moralno je odvratno, ili da kažemo licemerno, do nivoa smeha (ali nažalost je više tragično) kad se taj transparent istakne u pratnji ministra, ambasadora "jedine svetske supersile", birokrata EU (ipak skup nekih država) i uz obezbeđenje 5.000 državnih pandura, žandara, te uz mnoge u civilu...
Preporuke:
0
0
25 utorak, 07 decembar 2010 15:30
TOPOLj
@brm..."Obrnuto zar baš takav medij ne bi imao obavezu da nas informiše i analizira šta protivnik misli i planira i šta nas čeka?"Kratko i jasno ne bi.Ja prosto ne mogu da vjerujem da ste ovako nešto napisali.Pa zar Vama treba objašnjavati koje Hašim Tači i da iz intervjua Teleskovića sa njim saznajete pojedinosti i šta on misli Srbima?Nije Telesković pravio intervju sa tim ratnim zločincem da bi se narodu predočilo koje i šta je taj dokazani ratni zločinac.Pravljen je zato jer većinski dioničari POLITIKE imaju antisrpska stajališta.Mogao je gospodin Telesković da kaže tim većinskim dioničarima(ako je patriota)ima za mene posla i na nekom drugom mediju.Nije POLITIKA jedina.Praviti intervju sa nekim koje pucao na srpsku policiju i vojsku,ubijao Srbe,jednostavno rečeno sa nekim čije su ruke krvave do lakata,vrhunac je licemjerja i drskosti.Intervju je rađen da se ponizi Srbija.Zato POLITIKA danas ima veoma malo poštovalaca.Nekada ugledni srpski list pretvoren je u medijsku sramotu.Koje i šta je POLITIKA danas,podrobno je u "Utisku nedelje" objasnila njen bivši dopisnik iz Slovenije Svijetlana Vasović Mekina.Ili Vi možda smatrate da ste Vi kompetentniji od gospođe Vasović-Mekine i gospodina Antonića da pričate o "patriotizmu "POLITIKE?"Teška vremena za Srbiju.To onako za kraj.
Preporuke:
0
0
26 utorak, 07 decembar 2010 16:01
Branko
Jedina vam je uteha da niste jedini koga ovi mediji ocrnjuju.
Preporuke:
0
0
27 utorak, 07 decembar 2010 18:42
Dinaroid
Antoniću zašto polemisati sa ovakvima?
Preporuke:
0
0
28 utorak, 07 decembar 2010 21:33
kortasar
Uglavnom se slazem sa svim komentarima,a naravno i sa Gospodinom Antonicem.
Tako da se nema sta posebno dodati.
Samo cu neke,mada vidim da mnogi to vec znaju i uvidjaju,podsetiti da je kredibilitet "Politike" kao ozbiljne ,dobre ,novine ,poceo sa smenom (iniciranom iz kabinete Tadica,od njegovog savetnika Krstica ,a verovatno je i Saper imao udela u tom zlodelu)
sjajne,neprevazidjene,najpametnije novinarke na ovim prostorima Ljiljane Smajlovic,i pre toga .ili u isto vreme ,kompletnog upravnog odbora,na celu sa Kusturicom.On im JE POSEBNO SMETAO,valjda zato sto je antiglobalista i pametan ,nepotkupljiv,covek.
Kad su taj zlocin oposlili,doveli su Sonju Liht,Sorosevu perjanicu ,i sta se onda vise moglo ocekivati od takvog lista.Pretvorila je nekad ugledan list u glasilo americke i nemacke ambasade.
Tako se to radi u Srbiji.
Nadam se da ce doci dan kada cemo ponovo osloboditi "POLITIKU".
Preporuke:
0
0
29 utorak, 07 decembar 2010 22:12
Toma
Nije valjda ,da se čudite na kakve je grane spala Politika.Pa otkada je predsednica upravnog odbora ona izuzetna gospođa,svačega sam se ja tu načitao.Miljenko Dereta, naprimer objavi šta god hoće i kad god poželi.U poslednje vreme ne smem da otvorim ni telefonski imenik iz straha da će i tamo osvanuti kolumna Miljenka Derete.Napisao bih još ponešto o ostalim literarnim grmaljima Politike,ali me je sramota da psujem.Zato im je tiraž-uostalom pogledajte i sami na svom omiljenom kiosku svakoga jutra i videćete sami...
Preporuke:
0
0
30 sreda, 08 decembar 2010 00:07
čitateljka iz Srpske
Pretpostavljam da mi ovo nećete objaviti, ali moram
da pitam: jesu li se to gospoda Paković i Dinić
našli lično uvrijedjeni kad se toliko trude da upravo uglednom gospodinu Antoniću podmetnu da je
rekao da je gej parada odvratna? I jeste odvratna,
dosta nas na ovom sajtu je to povodom ovog teksta
reklo, ali mi smo anonimusi, pa je to nevažno.
Možda su pomenuta gospoda imala potrebu da navedu gospodina Antonića da napiše da je gej parada
najveličanstveniji dogadjaj u istoriji Beograda?
Preporuke:
0
0
31 sreda, 08 decembar 2010 00:16
Goran Stanković
Poštovani Antoniću,
po transformaciji Politike, po inerciji je kupujem
subotom.Zasmetalo mi je, odmah, koliko prostora u Kulturnom dodatku, dobija jedan čovek u SVAKOM broju. Za razliku od, recimo, arh.Mitrovića. Iz Vašeg članka ostao sam uskraćen za informaciju o kojem intelektualcu je reč ( priznajem da sam neobavešten, samo sam radoznao, obzirom na pomenuti prostor ).
Preporuke:
0
0
32 sreda, 08 decembar 2010 01:10
zoran
politika je odavno postala smesan list
Preporuke:
0
0
33 sreda, 08 decembar 2010 10:51
Odbrana i poslednji dani
Parada je predstavljala totalni promašaj. Paraderi su gađali u nacionalnu i tradicionalnu Srbiju, a pogodili su aktuelnu vlast. Porazna je ta sila od policije koja je štitila šačicu političkih aktivista. Ulice kojima su prolazili bile se puste, a povorka nije ličila na slavljeničku, nego na sahranu. Sahranu države što su paraderi i istakli kao obeležje. I pored toga su dobili zaštitu od države što je apsurd na kvadrat. Do sada smo imali nacionalne parkove pod zaštitom države, a nova je tekovina da država štiti i pederbalove. Užasno je i to da su aktivisti organizovali žurku uz pićence i grickalice dok se na beogradskim ulicama krvarilo zbog njihovih hirova. Porazno je i to da su nakon žurke morali da se vraćaju kući u maricama. Užas je njihova furka što bi rekao DŽoni.
Preporuke:
0
0
34 sreda, 08 decembar 2010 11:28
rb
Moralno odvratna je pre svega POLITIKA, i to ne prvi put u svojoj istoriji. A što se tiče gej-parade, sud o njenoj moralnoj (ne)odvratnosti nepogrešivo je dalo više desetina hiljada Beograđana (verovatno, ne samo Beograđana) dan ranije.
Preporuke:
0
0
35 sreda, 08 decembar 2010 12:57
thinking maize@ "glede" "Politike"
Neznam dragi NSPM-ovci zašto se TOOOLIKO žestite oko "Politike"?! Samo se setite knjige uspomena LEGENDE te iste "Politike" Predraga Milojevića "Kažem ja sebi" i to KAKO je OPISIVAO TAJ BARD SRPSKOG NOVINARSTVA NjEGOVE NOVINE! Pametnom i OVO je dovoljno!
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 09 decembar 2010 12:46
Aleksandar
Politikin "Kulturni dodatak" ??? Pa zar to neko jos uvek cita ???
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner